Pravo na pristup informacijama koje posjeduje, raspolaže ili nadzire ustanova „Dom za starije i nemoćne osobe “Osijek” uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (Narodne novine 172/03 , 144/10).
Zakonom se propisuju i načela prava na pristup, izuzeci od prava na pristup te postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama. Cilj zakona je omogućiti i osigurati informaciju fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja, sukladno zakonu.
Pravo na informaciju ostvaruje se podnošenjem zahtjeva ustanovi Dom za starije i nemoćne osobe „Osijek”.
Usmeni zahtjev primit će na zapisnik službenik za informiranje, svakim radnim danom u vremenu od 9,00 do 13,00 sati.
Petkom ne radimo sa strankama
Službenik za informiranje:
Katarina Homan
Korisniku prava na informaciju, kome je omogućen pristup informaciji naplaćivati će se naknada stvarnih materijalnih troškova sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade iz čl.19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (Nar. nov., br. 38/11.).
- Odluka o povjerljivoj osobi za unutarnje prijavljivanje nepravilnosti
- Odluka o imenovanju zamjenika povjerljive osobe
- Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja
- Katalog informacija
- Odluka o imenovanju službenika za informiranje
- Odluka o ustrojavanju kataloga informacija
- Zahtjev za pristup informacijama
- Izjava o pristupačnosti mrežnog sjedišta dom
- Odluka o imenovanju
- Zahtjev za izlazak
- Službenik za informiranje
- Godišnje izvješće 2019
- Godišnje izvješće 2020
- Godišnje izvješće 2021
- Godišnje izvješće 2022
Ukoliko se zahtjev podnosi pismenim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama kojeg možete poslati:
Na adresu ustanove: Drinska 10, 31000 Osijek
Elektroničkom poštom: info@dom-umirovljenika-os.hr
Telefonom: 031/275-455
Faxom: 031/273-110